Metronet Fibernet, 2016 yılında kurulan ve Kocaeli, Samsun ve Uşak genelinde hizmet veren bir telekomünikasyon firmasıdır. Şirket, bireysel ve kurumsal müşterilerine ADSL, VDSL ve Fiber internet çözümleri sunmaktadır.
Metronet Fibernet, Kocaeli, Samsun ve Uşak genelindeki kendi Trafik Toplama Noktaları ile hizmet vermektedir. Bu sayede, kullanıcılarına en yüksek hızda ve kesintisiz internet deneyimi sunmayı amaçlamaktadır.
Şirket, taahhütsüz, limitsiz ve kotasız internet paketleri ile eve kadar kurulum gibi avantajlı hizmetler sunarak sektörde öne çıkmaktadır. Ayrıca, müşteri taleplerini en üst düzeyde karşılayarak, müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedeflemektedir.
Metro Fibernet olarak, evler ve iş yerleri için ADSL, VDSL ve Fiber dahil olmak üzere hızlı ve güvenilir internet bağlantısı sağlamak için varız. Müşterilerimize hem teknik hem de sosyal yöntemlerle mükemmel bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz.
Darboğaz oluşturmamaya yönelik öncelikli bir politikamız var. Yoğun zamanlarda hatların yavaşlamasını önlemek için ekstra kapasiteye yatırım yapma taahhüdümüz, müşterilerimizin her zaman belirtilen hızlara ulaşabilmesini sağlar. Yüksek gecikme süresi ve "akşam yavaşlaması" gibi sorunları önlemek için ağ ve cihaz kapasitelerimizi otomatik takip sistemlerimizle titizlikle kontrol eder ve sürekli olarak yeni yatırımlarla artırırız.
Metro Fibernet , kullanımın en yoğun olduğu saatlerde bile fark edilir derecede daha hızlı internet erişimi sağlamak için en popüler sosyal medya platformları, dijital yayın ve internet platformları ile anlaşmalar yaparak kendi pop noktalarında CDN (İçerik Dağıtım Ağı) hizmeti sunmaktadır. CDN, online içeriklere en yakın konumdan daha yüksek hız ve kalitede internet erişimi sağlayabilmek için kullanılan bir teknolojidir.
İstikrarlı bir bağlantı ve en iyi destek sürecini sunmanın yanı sıra, hızları veya kullanımı asla kısmayız. Böylece müşterilerimize her zaman alabilecekleri maksimum değeri elde etmelerini sağlarız.
Müşterilerimizle sadece yazışarak iletişim kurmuyoruz; aynı zamanda müşterilerimiz kendilerini rahat hissettikleri tüm iletişim kanallarından bizlere ulaşabilirler. Online işlem merkezi, telefon, e-posta veya sosyal medya kullanarak müşteri desteği sunarken, Hızlı Destek Hattımız 08:00 - 20:00 saatleri arasında hizmet verir. Ancak, günün 24 saati boyunca bizlere ulaşabilirsiniz çünkü sizin için buradayız. Çünkü biz sunduğumuz hizmeti ve müşterilerimizi önemsiyoruz.
Teknolojik yeniliklerle sürekli gelişen dünyada ve Türkiye’de, müşterilerimizin beklentilerine en üst seviyede kaliteli hizmetler sunarak, ülkemize ve topluma faydalı bir şirket olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.
İlk günden beri değerli bir şirket ve marka olmak için çaba gösteriyoruz. Ayrıca, müşterilerimizin ve tüm toplumun gözünde vazgeçilmez olabilmek için daha kaliteli hizmet hedefine odaklanıyoruz. Evler ve işletmeler için yenilikçi ve kaliteli hizmet sunmak adına gösterdiğimiz titiz çabayı sürdüreceğiz ve “Fİ-BER-Lİ-YO-RUZ” sloganımızla daha mutlu insanlar hedefimizi, her müşterimiz için tek tek gerçekleştireceğiz.